SOMMAR SOMMAR SOOOMMAAAAAR

Yes, sommarvädret är tillbaka! Idag blir det långpromenad till hagen med bästa Jonna som även ska sova här idag. Vi ska fota en maaaaaassa så va beredda på en BILDBOMB! :) Fina hästarna!
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=499740
Och kolla! Är det verkligen sant!? Man blir ju lite ledsen i ögat.. menmen, hoppas han får det bra! :)
Och har sett att många klagat över att vi inte skriver så mycket om hästar, trots vi lovat er en hästblogg. Jo, jag kan erkänna att det har varit ganska dåligt med häst-relaterade inlägg, hoppas på en ändring.. Dock har ingen av oss egna hästar att skriva om, Moa rider två-tre hästar som hon får ta som sina, och jag skulle ju hyra häst, men vi får se hur det blir med det.. Om jag har lust eller inte ;) Men tro mig, jag ska iaf försöka att skriva om hästar hädanefter! :)
¨
lite SKA HA-saker ;)
Kommer upp bilder på outfits jag tänkt mig att köpa också :)

Kommentarer
Postat av: anonym

vad ska du ha så mkt dyra märkessaker om du inte har en häst att ha dem till??

2011-07-11 @ 11:21:03
Postat av: Fanny

Häst eller inte. Man köper väl det man vill.



Allt bra? :)



Btw hittade din blogg när jag läste en kommentar på bilder på mig och Munsboro Battleship :)

2011-07-14 @ 00:38:09
URL: http://hoppandefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0