Sjuk, inte kul.

Hej! Jag var jättetrött inatt, men ändå så somnade jag halv 2. Sen vaknade jag 3 av nån anledning, och sen kunde jag inte somna om, så jag gick ner och la mig i soffan och kollade på lite tv. Det var jättemånga program som gick så sent på natten! :o Börjar bli sjuk också, det är kanske därför jag sover så lite. Har feber och mår jätteilla, så det blir inge stall för mig förräns jag börjar piggna på mig lite. Nu ska jag be min snälla mamma att köpa lite cola till mig, puss! kanske bloggar lite från mobilen sen, eller något.

Kommentarer
Postat av: Ninni / Bella / Nico

Hej! :)

Ja, Munsboro Battleship kommer ju ifrån stuteriet Munsboro :) Där släpper dom ju hästarna fria och så får dom sina föl, så det skulle inte vara helt omöjligt att dom är släkt! :D

2011-06-23 @ 12:30:51
URL: http://lifetoalife.blogg.se/
Postat av: Moa :D

Hej! Jaha oj, vad kul! :D

2011-06-23 @ 12:55:10
URL: http://hoppmongon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0