Lyckad dag!

Idag drog jag till Jimmy och va med han och Ludde, sen drog jag till Janni och vi stack till stan och käka på Subway, åt 4 kakor var, fett tjocka! Iallafall så drog vi hem till henne sen, och efter det drog jag till Bella och myste lite. Imorgon drar jag mig mot stan sen Sk med min saknade Artela, och på kvällen sover antagligen Bella hos mig. Och på torsdag sover jag hos moster, på fredag blir det att fira midsommar och lördag drar jag till Öknehult och kommer förhoppningsvis hem med Cambell eller Lotara nästa lördag! Har som ni märker mycket fullt upp nu de kommande veckorna.. :) Sen förhoppningsvis kommer Moa till mig inom ett par veckor och sover här hos mig i Hjulsbro nån vecka sen kanske jag får hänga med henne upp till Dalarna! Härligt, har dött i ett år efter att få träffa henne! Min fina underbara fantastiska bästavän! BEVIS på att man kan ha vänskap på lång distans. <3
Och som jag lovade, några bilder på mitt rum! (Bilder på resten av huset kommer förhoppningsvis imorn)















lite halvdåliga bilder, men mitt rum var så gott som kolsvart x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0