Härlig dag!

Gud vilken härlig dag! Stack till Berga och var med Artela, sen träffade vi två kompisar och var med dom lite, sen gick vi och mötte Asmmer och va med henne en liten stund, sen träffade vi två töntar och efter det drog vi till coop och köpte päronsoda och chips och tjockade oss.. Sen drog vi till planen och chilla lite igen med två kompisar. Sen nu är jag hemma och har precis fikat. Ska nog fika lite mer snart. Eller äta något.
Imorgon är det midsommar, och då ska jag till Sturefors tidigt och va med Asmmer hela dagen, med två kompisar typ. :) Sen sover jag hos henne, blir nåt inlägg imorn antagligen, sen på lördag drar jag mig till Ökne och då får ni bra uppdatering och många bilder! ;)
random schtekar bild..



Kommentarer
Postat av: anonym

skulle detta inte vara en hästblogg!? det såg ut som så, men ser bara ett hästrelaterat inlägg :O

2011-06-23 @ 22:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0