Glad midsommar!

Haha ja, jag får väl ha samma rubrik som Celinne då! Inatt så var jag uppe ganska länge, ska man inte passa på? ;) Webba och snacka me Celinne på msn, haha asså dör när jag tänker på det x) Jag var ganska.. flumm ett tag, men sen blev jag plötsligt jättetrött och sen kom vi på att vi kunde köra en lek, så det blev en lek att man skulle blunda, och så skulle Celinne säga ett ord jag skulle skriva, sen skulle jag säga ett ord till hon och så. Vi hade olika teman också, typ hästraser, kattraser, hundraser, bilmärken osv :) Det var kul, för vi skrev fel jättemycket och då började vi skratta. Natthumor. <3 Jag tror jag gick typ tio i 3, fast det var det värt! :) Sen sov jag jääätteskönt på morgonen, sen kommer mamma och väcker mig, jag ba: men jaa vad är det? -.- haha, hon ville prata om midsommar och så, vad jag skulle göra o så. Sen stack hon och peter till stugan, så nu är jag ensam hemma med min bror som sitter på sitt rum och lyssnar på musik. xD Snart ska jag sticka till mormor och äta mat, sen ska jag nog vara med en kompis, så det kommer bli rätt så dålig uppdatering idag, men det blir säkert ett nattinlägg eftersom att jag ska försöka dygna, det är ju ändå midsommar haha! :) Oj, vad mycket jag har skrivit haha, aja nu ska jag nog sluta skriva! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0